14. ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ
Α. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
Οι διδάσκοντες Αθλητική Δημοσιογραφία πρέπει να είναι καταξιωμένοι αθλητικοί συντάκτες και να συνδυάζουν γνώσεις, εμπειρία, αλλά και ήθος.
Θα πρέπει να είναι –κατά προτίμηση– μέλη της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ) ή του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ)
Οι διδάσκοντες Γενικά Δημοσιογραφικά μαθήματα πρέπει να είναι καταξιωμένοι συντάκτες με γνώσεις, εμπειρία και ήθος, κατά προτίμηση μέλη της ΕΣΗΕΑ.
Β. ΤΕΧΝΙΚΟΙ
Οι διδάσκοντες μαθήματα τεχνικής φύσεως (το Studio και η λειτουργία του, τηλεοπτική παραγωγή, χρήση Η/Υ) πρέπει να είναι απόφοιτοι ανάλογων αναγνωρισμένων σχολών (σκηνοθετών, εικονοληπτών, φωτογραφίας, ηχοληπτών, Η/Υ) με πολυετή προϋπηρεσία σε εφημερίδες, ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς.
Γ. ΛΟΙΠΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
Όσοι διδάσκουν μη δημοσιογραφικά μαθήματα πρέπει να είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ ή ΤΕΙ, συναφούς ειδικότητας με το διδασκόμενο μάθημα.
Αναλυτικότερα:
- Αγγλικά: Πτυχιούχοι Αγγλικής Φιλολογίας
- Κανονισμοί αθλημάτων: Αθλητικοί Συντάκτες, Πτυχιούχοι ΤΕΦΑΑ ή άλλων ισότιμων σχολών του εξωτερικού.
- Αγωγή του Λόγου: Απόφοιτοι αναγνωρισμένων σχολών φωνητικής, ορθοφωνίας καθώς και δραματικής τέχνης.
- Αθλητικό Marketing – Management: Απόφοιτοι ανάλογων πανεπιστημιακών σχολών
- Αθλητικό Δίκαιο – Θεσμοί: Πτυχιούχοι νομικών σχολών με ειδίκευση στην αθλητική δικαιοσύνη.
15) ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ενδεικτικά αναφέρονται:
α. « Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ» (Floyd Baskette, Jack Sissors, Brian Brooks)
β, « Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ» (Αλέκος Φιλιππόπουλος)
γ. «ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΝΕΥΜΑ» (Έλση Σπαθάρη)
δ. «ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ» (Γιώργος Κουσουνέλος)
ε. «100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ» (Πέτρος Λινάρδος)
στ. «ΜΟΡΦΕΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ ΤΟΥ 1996-1997» (Γιάννης Θεοδωρακόπουλος)
ζ. « 100 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΟΤΕΡΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ»
η. « ΟΔΗΓΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ (Α ΚΑΙ Β ΤΟΜΟΙ) (Γ. Μπέρτσος- Papyros Press)