Τον Μήτσο τον πανκιάρη με το πανό ΠΑΟΚ- Ξερατά, τον γνωρίζω πολλά χρόνια. Κάποιοι αστικοί μύθοι λένε ότι στα τέλη της δεκαετίας του ΄80, μαζί με τον Αχιλλέα τον Σέρβο ανακάλυψε ένα βράδυ στους ‘’Κύπριους’’ (το σαντουιτσάδικο δίπλα από το Αιωροδρόμιο στην Στρατού), την ώρα που ξερνούσε ο Κερκυραίος στην τουαλέτα, το γνωστό σύνθημα «ΠΑΟΚ, ρετσίνα, Μαλαματίνα». Σύνθημα που στη συνέχεια έγινε από τα πλέον διάσημα συνθήματα της εξέδρας του ΠΑΟΚ, και στην αναζήτηση στη google, η γνωστή εταιρία είχε τεράστια και προπαντός τζάμπα διαφήμιση δίπλα στην ασπρόμαυρη ομάδα.
Προχθές όμως στο Βόλο για πρώτη φορά στη ζωή του ο Δημήτρης είπε: Ρε καρντάση, φέρε μία Κεχριμπάρι, μία Γεωργιάδη... Ότι έχεις, τέλος πάντων, εκτός από Μαλαματίνα». Όταν πήρε απάντηση ότι δεν υπήρχε άλλη μάρκα ρετσίνας με αποφασιστικότητα είπε: Αδερφέ άστο καλύτερα φέρε μία μπύρα. Μικροί κόψαμε το ΑΓΝΟ (διαφήμιζε τον Άρη), μεγάλοι μας κόβουν την Μαλαματίνα σιγομουρμούρισε ο Αχιλλέας…
Η απόφαση του τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας Μαλαματίνας να διαφημιστεί με πληρωμή στον Άρη δεν πρόκειται μόνο περί παράβασης μιας παγιωμένης συνθήκης, ενός αναπόσπαστου αξεσουάρ στον γηπεδικό τρόπο ζωής του Παοκτσή. Πρόκειται για ένα λάθος μάρκετινγκ που πρέπει να διδάσκεται στο πανεπιστήμιο και μπορούν να καλέσουν και τον Μήτσο να το αναλύσει που για δεύτερη φορά δεν θα έχει την ‘’μαλάμω’’ στο χέρι που τώρα. Η πρώτη ήταν όταν πήγε να εκτελέσει κόρνερ ο Τζόρτζεβιτς στην Θύρα 4…